Proceeding Brapci-Revistas

[erro abnt]

References

  • ACKERSON, L. G. Basing reference services on scientific communication: toward a more effective model for science graduate students. RQ, v.36, n.2, p.248-260, 1996.
  • CASTELLS, M. Internet e Sociedade em Rede. In: MORAES, D. de (org.) Por uma outra comunicação: mídia, munidialização, cultura e poder. Rio de Janeiro, Record, 2003.
  • DEWALD, N. H. Web-base library instruction: What is good pedagogy? Information Technology and Libraries, p.26-31, March 1999.
  • ELLIS, D. Modelling the information-seeking patterns of academic researchers: a grounded theory approach. The Library Quarterly, v.63, n.4, p.469-486, 1993.
  • KUHLTHAU, C.C. Inside de Search Process: information seeking from the user´s perspective. Journal of the American Society for Information Science, v.42, n.5, p.361-371, 1991.
  • LEGGE, T. ., REID, B. User education on the Web. The Library Association Record, v.100, n.8, p.413-414, 1998.
  • MORRISON, M. ., MARKLESS, S. Enhancing information skills in further education: some strategies for senior managers, lecturers and librarians. London, Library Research and Development Department, 1992 . (British Library Research Paper, 99)
  • MEADOWS, A.J. A Comunicação Científica. Brasília, Briquet de Lemos. 1999.
  • STOAN, S. K. Research and information retrieval among academic researchers: implications for library instruction. Library Trends, v.39, n.3, p.238-257, 1991.
  • VALENTINE, B. Undergraduate research behaviour: using focus groups to generate theory. The Journal of Academic Librarianship, v.19, n.5, p.300-304, 1993.
  • VANZ, S. A. de S. A Produção Discente em Comunicação no Brasil: análise das citações das dissertações defendidas no PPGCOM-UFRGS. In: Congresso Brasileiro de Ciências da Comunicação, 25, Salvador, 2002. Anais. Salvador, Intercom, 2002.
NLP0.29
Visto 11 vezes
sem referências