Array
(
    [0] => stdClass Object
        (
            [journal] => stdClass Object
                (
                    [id_jnl] => 20
                )

        )

    [1] => stdClass Object
        (
            [section] => stdClass Object
                (
                    [section] => 17
                )

        )

    [2] => stdClass Object
        (
            [title] => Array
                (
                    [0] => Relationship between information management, knowledge management, and information literacy with communication for innovation@en
                    [1] => Relación entre gestión de la información, gestión del conocimiento y competencia en información con comunicación para la innovación@es
                    [2] => Relação entre gestão da informação, gestão do conhecimento e competência em informação com a comunicação para inovação@pt
                )

        )

    [3] => stdClass Object
        (
            [abstract] => Array
                (
                    [0] => Purpose: To identify the relationship between information management, knowledge management, and information literacy and Communication for Innovation in a financial services company context. Methodology: The survey method was utilized through a self-administered questionnaire distributed via corporate email. A total of 712 responses were analyzed through Structural Equation Modeling.Results: In the context studied, information management, knowledge management, and information competence are positively related to communication aimed at innovation, with knowledge management having the most considerable influence, with Communication for Innovation and information management presenting the least influence. Practical implications: By identifying aspects that influence Communication for Innovation, organizations can more efficiently allocate their resources to promote innovation.Originality and value: The article contributes to the Administration and Information Science literature by quantitatively exploring the relationship between themes. This is especially significant as no previous literature has identified such a relationship, particularly in the context of financial organizations in emerging economies.@en
                    [1] => Objetivo: Identificar la relación entre la gestión de la información, la gestión del conocimiento y la competencia en información y comunicación orientada a la innovación en el contexto de una empresa de servicios financieros.Metodología: Se utilizó el método de Encuesta, mediante un cuestionario autoadministrado, enviado por correo electrónico corporativo. Los datos de 712 respuestas se analizaron mediante modelos de ecuaciones estructurales. Resultados: En el contexto estudiado, la gestión de la información, la gestión del conocimiento y la competencia en información se relacionan positivamente con la comunicación orientada a la innovación, siendo la gestión del conocimiento la que tiene mayor influencia en la comunicación para la innovación y la gestión de la información la que tiene la menor influencia. Implicaciones prácticas: Al identificar aspectos que influyen en la comunicación para la innovación, las organizaciones pueden asignar de manera más eficiente sus recursos para promover la innovación. Originalidad y valor: Al investigar, de manera cuantitativa, la relación entre temas, el artículo contribuye a la literatura en el área de Administración y Ciencias de la Información, ya que no se han identificado en la literatura artículos que presenten dicha relación, especialmente en el contexto de organizaciones financieras de economías emergentes.@es
                    [2] => Objetivo: Identificar a relação entre Gestão da informação, Gestão do conhecimento e competência em informação e a comunicação voltada à inovação no contexto de uma empresa de serviços financeiros.Metodologia: Utilizou-se do método Survey, com uso de questionário autoadministrado, enviado por e-mail corporativo. Os dados de 712 respostas foram analisados por meio de Modelagem de Equações Estruturais. Resultados: No contexto estudado, gestão da informação, gestão do conhecimento e competência em informação se relacionam positivamente com a comunicação voltada à inovação, sendo que gestão do conhecimento tem maior influência com comunicação para a inovação e gestão da informação apresenta a menor influência. Implicações práticas: Ao identificar aspectos que influenciam a comunicação para a inovação, as organizações podem alocar, de forma mais eficiente, seus recursos para promover a inovação.Originalidade e valor: Ao investigar, de forma quantitativa, a relação entre os temas, o artigo contribui com a literatura da área de Administração e Ciência da informação, visto que artigos que apresentem tal relação não foram identificados na literatura, em especial no contexto de organizações financeiras de economias emergentes.@pt
                )

        )

    [4] => stdClass Object
        (
            [author] => Array
                (
                    [0] => Silvana de Souza Moraes
                    [1] => Ieda Pelógia Martins Damian
                )

        )

    [5] => stdClass Object
        (
            [subject] => Array
                (
                    [0] => Information management@en
                    [1] => Knowledge management@en
                    [2] => Information competence@en
                    [3] => Communication@en
                    [4] => Innovation@en
                    [5] => Gestão da informação@pt
                    [6] => Gestão do conhecimento@pt
                    [7] => Competência em informação@pt
                    [8] => Comunicação@pt
                    [9] => Inovação@pt
                    [10] => Gestión de la información@es
                    [11] => Conocimiento administrativo@es
                    [12] => Competencia informativa@es
                    [13] => Comunicación@es
                    [14] => Innovación@es
                )

        )

    [6] => stdClass Object
        (
            [source] => stdClass Object
                (
                    [vol] => 30
                    [nr] => 2
                    [year] => 2025
                    [theme] => 
                )

        )

    [7] => stdClass Object
        (
            [datePub] => Array
                (
                    [0] => 2025-08-15
                )

        )

    [8] => stdClass Object
        (
            [DOI] => Array
                (
                    [0] => stdClass Object
                        (
                            [type] => DOI
                            [value] => Array
                                (
                                    [0] => 10.5433/1981-8920.2025v30n2p357
                                )

                        )

                )

        )

    [9] => stdClass Object
        (
            [http] => Array
                (
                    [0] => stdClass Object
                        (
                            [type] => HTTP
                            [value] => Array
                                (
                                    [0] => https://ojs.uel.br/revistas/uel/index.php/informacao/article/view/50567
                                )

                        )

                    [1] => stdClass Object
                        (
                            [type] => HTTP
                            [value] => Array
                                (
                                    [0] => https://ojs.uel.br/revistas/uel/index.php/informacao/article/view/50567/52487
                                )

                        )

                )

        )

    [10] => stdClass Object
        (
            [language] => Array
                (
                    [0] => en
                )

        )

    [11] => stdClass Object
        (
            [license] => Array
                (
                    [0] => Copr
                    [1] => http://creativecommons.org/licenses/by/4.0
                )

        )

)