Array
(
    [0] => stdClass Object
        (
            [journal] => stdClass Object
                (
                    [id_jnl] => 20
                )

        )

    [1] => stdClass Object
        (
            [section] => stdClass Object
                (
                    [section] => 17
                )

        )

    [2] => stdClass Object
        (
            [title] => Array
                (
                    [0] => Social change with storytelling: analysis of a business campaing@en
                    [1] => Cambio social com storytelling: análisis de uma campaña empresarial@es
                    [2] => Mudança social com storytelling: análise de uma campanha@pt
                )

        )

    [3] => stdClass Object
        (
            [abstract] => Array
                (
                    [0] => Objective: describe and analyze the application of the Storytelling tool when used by an organization to promote non-formal Environmental Education, instigating social change. Methodology: the observation technique was used, which allowed, through the collected data, the elaboration of the Discourse Analysis of the eight videos of the campaign. The Actor-Network Theory was used to map the existing human and non-human actors and reveal their connections. Results: it is clear that the organization´s intention is to promote environmental education in a non-formal way and to share among the population of Paranaguá actions and new habits that can be adopted for the preservation of the environment and the maintenance of a clean city. To achieve this proposal, the company used the Storytelling tool to share this knowledge and promote it among its audience. Conclusions: Although some materials analyzed present the knowledge implicitly, it is still possible to identify that there is interest and the stimulus for the development of good environmental practices.@en
                    [1] => Objetivo: describir y analizar la aplicación de la herramienta Storytelling cuando la utiliza una organización para promover la Educación Ambiental no formal, instigando el cambio social. Metodología: Se utilizó la técnica de observación, que permitió, a través de los datos recolectados, la elaboración del Análisis del Discurso de los ocho videos de la campaña. La teoría del actor-red se utilizó para mapear los actores humanos y no humanos existentes y revelar sus conexiones. Resultados: es claro que la intención de la organización es promover la educación ambiental de manera no formal y compartir acciones y nuevos hábitos entre la población de Paranaguá que puedan ser adoptados para la preservación del medio ambiente y el mantenimiento de una ciudad limpia. Para lograr esta propuesta, la empresa utilizó la herramienta Storytelling para compartir este conocimiento y promoverlo entre su audiencia. Conclusiones: Si bien algunos materiales analizados presentan implícitamente el conocimiento, aún es posible idenficiar que existe interés y estímulo para el desarrollo de buenas prácticas ambientales.@es
                    [2] => Objetivo: descrever e analisar a aplicação da ferramenta Storytelling quando utilizada por uma organização para a promoção da Educação Ambiental não formal, instigando a mudança social Metodologia: foi utilizada a técnica de observação, a qual permitiu, através dos dados coletados, a elaboração da Análise de Discurso dos oitos vídeos da campanha. A Teoria Ator-rede foi empregada para mapear os atores humanos e não humanos existentes e revelar as suas conexões. Resultados: percebe-se que a intensão da organização é de promover a educação ambiental de maneira não formal e compartilhar entre a população de Paranaguá ações e novos hábitos que podem ser adotados para a preservação do meio ambiente e a manutenção de uma cidade limpa. Para alcançar essa proposta, a empresa usou a ferramenta Storytelling para compartilhar esse conhecimento e promovê-lo entre o seu público. Conclusões: Apesar de alguns materiais analisados apresentarem o conhecimento implicitamente, ainda assim é possível identificar que há o interesse e o estímulo do desenvolvimento boas práticas ambientais.@pt
                )

        )

    [4] => stdClass Object
        (
            [author] => Array
                (
                    [0] => Geovana Ezequieli de França
                    [1] => Valério Brusamolin
                )

        )

    [5] => stdClass Object
        (
            [subject] => Array
                (
                    [0] => Storytelling@en
                    [1] => Environmental education@en
                    [2] => Actor-network theory@en
                    [3] => Discourse analysis@en
                    [4] => Storytelling@es
                    [5] => Educación ambiental@es
                    [6] => Teoría actor-red@es
                    [7] => Análisis del discurso@es
                    [8] => Storytelling@pt
                    [9] => Educação ambiental@pt
                    [10] => Teoria ator-rede@pt
                    [11] => Análise de discurso@pt
                )

        )

    [6] => stdClass Object
        (
            [source] => stdClass Object
                (
                    [vol] => 26
                    [nr] => 3
                    [year] => 2021
                    [theme] => 
                )

        )

    [7] => stdClass Object
        (
            [datePub] => Array
                (
                    [0] => 2021-10-30
                )

        )

    [8] => stdClass Object
        (
            [DOI] => Array
                (
                    [0] => stdClass Object
                        (
                            [type] => DOI
                            [value] => Array
                                (
                                    [0] => 10.5433/1981-8920.2021v26n3p377
                                )

                        )

                )

        )

    [9] => stdClass Object
        (
            [http] => Array
                (
                    [0] => stdClass Object
                        (
                            [type] => HTTP
                            [value] => Array
                                (
                                    [0] => https://ojs.uel.br/revistas/uel/index.php/informacao/article/view/43483
                                )

                        )

                    [1] => stdClass Object
                        (
                            [type] => HTTP
                            [value] => Array
                                (
                                    [0] => https://ojs.uel.br/revistas/uel/index.php/informacao/article/view/43483/pdf_1
                                )

                        )

                )

        )

    [10] => stdClass Object
        (
            [language] => Array
                (
                    [0] => pt
                )

        )

    [11] => stdClass Object
        (
            [license] => Array
                (
                    [0] => stdClass Object
                        (
                            [@xml:lang] => pt-BR
                            [#text] => Copyright (c) 2021 Informação & Informação
                        )

                )

        )

)