Array
(
    [0] => stdClass Object
        (
            [journal] => stdClass Object
                (
                    [id_jnl] => 7
                )

        )

    [1] => stdClass Object
        (
            [section] => stdClass Object
                (
                    [section] => 805
                )

        )

    [2] => stdClass Object
        (
            [title] => Array
                (
                    [0] => PROCESSES, PRODUCTS AND INSTRUMENTS FOR THEMATIC TREATMENT OF INFORMATION FROM THE STUDENT PERSPECTIVE@en
                    [1] => Processos, produtos e instrumentos de tratamento temático da informação na perspectiva discente@pt
                )

        )

    [3] => stdClass Object
        (
            [abstract] => Array
                (
                    [0] => Its approaches the subject representation from the student perspective. It aims to provide an overview of how students see the teaching of subject representation and its application in the labor market. It seeks to present a broader view on the subject and encourage a look at the formative character practiced in this fundamental dimension in information organization. It is a descriptive and qualitative-quantitative research, developed under the case study method through the application of an online questionnaire to students of the Librarianship course at the Universidade Federal de Goiás, graduates of subjects in the area of subject representation. The results indicate that the processes of subject representation are largely assimilated by the students, especially the bibliographic classification, as well as the classification systems emerge as the best understood instrument and the classification notation as the product of better understanding via teaching practiced in the thematic axis.@en
                    [1] => Aborda o tratamento temático da informação na perspectiva discente. Objetiva traçar um panorama de como os alunos veem o ensino do tratamento temático da informação e sua aplicação no mercado de trabalho. Busca apresentar uma visão mais ampla acerca do tema e incitar o olhar para o caráter formativo praticado nessa dimensão fundamental em organização da informação. Constitui pesquisa descritiva de natureza quali-quantitativa, desenvolvida sob o método do estudo de caso mediante aplicação de questionário online aos alunos do curso de Biblioteconomia da Universidade Federal de Goiás, egressos das disciplinas da área de tratamento temático da informação. Os resultados indicam que os processos de tratamento temático da informação são grandemente assimilados pelos discentes, sobretudo a classificação bibliográfica, assim como os sistemas de classificação, surgem como o instrumento melhor compreendido e a notação classificatória como o produto de melhor entendimento via ensino praticado no eixo temático.@pt
                )

        )

    [4] => stdClass Object
        (
            [author] => Array
                (
                    [0] => Lais Pereira de Oliveira
                    [1] => Wállery Félix Nascimento
                )

        )

    [5] => stdClass Object
        (
            [subject] => Array
                (
                )

        )

    [6] => stdClass Object
        (
            [source] => stdClass Object
                (
                    [vol] => 19
                    [nr] => 1
                    [year] => 2023
                    [theme] => 
                )

        )

    [7] => stdClass Object
        (
            [datePub] => Array
                (
                    [0] => 2023-07-07
                )

        )

    [8] => stdClass Object
        (
            [DOI] => Array
                (
                    [0] => stdClass Object
                        (
                            [type] => DOI
                            [value] => Array
                                (
                                    [0] => 10.22478/ufpb.1809-4775.2023v19n1.66534
                                )

                        )

                )

        )

    [9] => stdClass Object
        (
            [http] => Array
                (
                    [0] => stdClass Object
                        (
                            [type] => HTTP
                            [value] => Array
                                (
                                    [0] => https://periodicos.ufpb.br/ojs2/index.php/biblio/article/view/66534
                                )

                        )

                    [1] => stdClass Object
                        (
                            [type] => HTTP
                            [value] => Array
                                (
                                    [0] => https://periodicos.ufpb.br/ojs2/index.php/biblio/article/view/66534/37728
                                )

                        )

                )

        )

    [10] => stdClass Object
        (
            [language] => Array
                (
                    [0] => pt
                )

        )

    [11] => stdClass Object
        (
            [license] => Array
                (
                    [0] => stdClass Object
                        (
                            [@xml:lang] => pt-BR
                            [#text] => Copyright (c) 2023 Lais Pereira de Oliveira, Wállery Félix Nascimento
                        )

                )

        )

)