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                                    [title] => Processo criativo em moda : uma revisão bibliometrica acerca dos autores da área
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                                            [0] => The theme of this research surrounds or the study of creative processes in fashion, which are the main factors of intuition and arise from the need to solve problems. It is admitted as a guiding question of this study to carry out a mapping of authors regarding content about creative processes in fashion, listing their main concepts and approaches and, the general objective includes understanding who are the main authors who study about creative processes in the area fashion, bringing its fundamental concepts. This research becomes pertinent in the investigation of authors and concepts of creative processes in fashion, serving as a basis for use in future more in-depth studies, since it is part of a study at the macro level, resulting from disciplines and research project for the Professional Master's in Creative Industry, from Feevale University.
                                            [1] => A temática desta pesquisa circunda o estudo de processos criativos em moda, os quais permeiam o âmbito da intuição e surgem a partir da necessidade de solucionar problemas. Admite-se como questão norteadora deste estudo a realização de um mapeamento de autores no que tange conteúdos sobre processos criativos em moda, elencando seus principais conceitos e abordagens e, o objetivo geral abrange compreender quem são os principais autores que estudam sobre processos criativos na área da moda, trazendo seus conceitos fundamentais. Esta pesquisa torna-se pertinente na investigação de autores e conceitos de processos criativos em moda, servindo como base para a utilização em estudos futuros mais aprofundados, visto que faz parte de um estudo a nível macro, resultante de disciplinas e projeto de pesquisa para o Mestrado Profissional em Indústria Criativa, da Universidade Feevale.
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                                    [rights] => Copyright (c) 2022 Cristiano Max Pereira Pinheiro, Milena Cherutti
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