Array
(
    [responseDate] => 2024-12-15T14:47:55Z
    [request] => https://periodicos.ufmg.br/index.php/pci/oai
    [GetRecord] => SimpleXMLElement Object
        (
            [record] => SimpleXMLElement Object
                (
                    [header] => SimpleXMLElement Object
                        (
                            [identifier] => oai:ojs.pkp.sfu.ca:article/23787
                            [datestamp] => 2020-06-29T16:02:54Z
                            [setSpec] => pci:ART
                        )

                    [metadata] => SimpleXMLElement Object
                        (
                            [dc] => SimpleXMLElement Object
                                (
                                    [title] => Array
                                        (
                                            [0] => he representation of the “good teacher” from the Archivology’s students
                                            [1] => Representação do bom professor na perspectiva dos alunos de arquivologia
                                        )

                                    [creator] => Array
                                        (
                                            [0] => Feitoza, Leonina Amanda
                                            [1] => Cornelsen, Julce Mary
                                            [2] => Valente, Silza Maria Pasello
                                        )

                                    [description] => Array
                                        (
                                            [0] => This paper points out and identifies the characteristics of a “good teacher” according to the students of the Archivology course from the State University of Londrina, Parana, Brazil. The instrument for data collection was a questionnaire encompassing a population of 32 students. Data analysis was based on the multiple dimensions of Candau (human, technical and political) that propose a didactics from the analysis of the real pedagogical practice.
                                            [1] => Aponta e identifica as características do Bom Professor na perspectiva dos alunos do Curso de Arquivologia da Universidade Estadual de Londrina, Paraná, Brasil. O instrumento de coleta dos dados foi um questionário, abrangendo uma população de 32 alunos. A análise dos dados utiliza múltiplas dimensões de Candau (1983). Propõe uma Didática partindo da análise da prática pedagógica real. A atuação do professor, ou seja, sua didática necessita compreender o entrelaçamento de três dimensões: a humana, a técnica e a política.
                                        )

                                    [publisher] => Array
                                        (
                                            [0] => Perspectivas em Ciência da Informação
                                            [1] => Perspectivas em Ciência da Informação
                                            [2] => Perspectivas em Ciência da Informação
                                        )

                                    [date] => 2007-11-20
                                    [type] => Array
                                        (
                                            [0] => info:eu-repo/semantics/article
                                            [1] => info:eu-repo/semantics/publishedVersion
                                        )

                                    [format] => application/pdf
                                    [identifier] => https://periodicos.ufmg.br/index.php/pci/article/view/23787
                                    [source] => Array
                                        (
                                            [0] => Perspectivas em Ciência da Informação; Vol. 12 No. 2 (2007)
                                            [1] => Perspectivas em Ciência da Informação; Vol. 12 Núm. 2 (2007)
                                            [2] => Perspectivas em Ciência da Informação; v. 12 n. 2 (2007)
                                            [3] => 1981-5344
                                            [4] => 1413-9936
                                        )

                                    [language] => por
                                    [relation] => https://periodicos.ufmg.br/index.php/pci/article/view/23787/19253
                                    [rights] => Copyright (c) 2020 Perspectivas em Ciência da Informação
                                )

                        )

                )

        )

)