Array
(
    [responseDate] => 2024-12-15T14:52:19Z
    [request] => https://periodicos.ufmg.br/index.php/pci/oai
    [GetRecord] => SimpleXMLElement Object
        (
            [record] => SimpleXMLElement Object
                (
                    [header] => SimpleXMLElement Object
                        (
                            [identifier] => oai:ojs.pkp.sfu.ca:article/23382
                            [datestamp] => 2020-06-29T12:53:58Z
                            [setSpec] => pci:ART
                        )

                    [metadata] => SimpleXMLElement Object
                        (
                            [dc] => SimpleXMLElement Object
                                (
                                    [title] => Array
                                        (
                                            [0] => Learning organizations and the information professional
                                            [1] => As learning organizations e os profissionais da informação
                                        )

                                    [creator] => Array
                                        (
                                            [0] => Brito, Gisele Ferreira
                                            [1] => Vergueiro, Waldomiro
                                        )

                                    [description] => Array
                                        (
                                            [0] => The paper focuses on the concept of Learning organization, its tools and methodologies for
supporting the organizations in continued learning. It presents the learning modes in
Corporate Universities and the different information needs of their public. It discusses the role
of information professionals in the Learning organizations and the several types of
organizational knowledge.
                                            [1] => Reflete sobre o conceito de Learning Organizations, suas ferramentas e metodologias paraapoiar as organizações em busca do aprendizado contínuo. Apresenta as formas de aprendizado dentro das universidades corporativas e, por conta disso, as diversas necessidades de informação de seu público alvo. Discute o papel do profissional da informação nas Learning Organizations e as formas de conhecimento organizacional.
                                        )

                                    [publisher] => Array
                                        (
                                            [0] => Perspectivas em Ciência da Informação
                                            [1] => Perspectivas em Ciência da Informação
                                            [2] => Perspectivas em Ciência da Informação
                                        )

                                    [date] => 2007-11-20
                                    [type] => Array
                                        (
                                            [0] => info:eu-repo/semantics/article
                                            [1] => info:eu-repo/semantics/publishedVersion
                                        )

                                    [format] => application/pdf
                                    [identifier] => https://periodicos.ufmg.br/index.php/pci/article/view/23382
                                    [source] => Array
                                        (
                                            [0] => Perspectivas em Ciência da Informação; Vol. 6 No. 2 (2001)
                                            [1] => Perspectivas em Ciência da Informação; Vol. 6 Núm. 2 (2001)
                                            [2] => Perspectivas em Ciência da Informação; v. 6 n. 2 (2001)
                                            [3] => 1981-5344
                                            [4] => 1413-9936
                                        )

                                    [language] => por
                                    [relation] => https://periodicos.ufmg.br/index.php/pci/article/view/23382/18877
                                    [rights] => Copyright (c) 2020 Perspectivas em Ciência da Informação
                                )

                        )

                )

        )

)