Array
(
    [responseDate] => 2023-12-26T07:35:36Z
    [request] => https://www.senacdoc.senac.br/doc/oai
    [GetRecord] => SimpleXMLElement Object
        (
            [record] => SimpleXMLElement Object
                (
                    [header] => SimpleXMLElement Object
                        (
                            [identifier] => oai:ojs.emnuvens.com.br:article/108
                            [datestamp] => 2023-03-20T16:44:49Z
                            [setSpec] => Array
                                (
                                    [0] => doc:ART
                                    [1] => driver
                                )

                        )

                    [metadata] => SimpleXMLElement Object
                        (
                            [dc] => SimpleXMLElement Object
                                (
                                    [title] => Array
                                        (
                                            [0] => Mixed libraries as a space for the implementation of Objective 4 from the 2030 Agenda
                                            [1] => Bibliotecas mistas como um espaço para a implementação do objetivo 4 da agenda 2030
                                        )

                                    [creator] => Array
                                        (
                                            [0] => Souza, Gabriel Justino de
                                            [1] => Bravo, Camila da Silva
                                            [2] => Costa, Erico Rodrigues
                                            [3] => Santos, Julia Alves dos
                                            [4] => Fortunato, Valéria Alexandre de Oliveira
                                        )

                                    [subject] => Array
                                        (
                                            [0] => biblioteca escolar
                                            [1] => biblioteca universitária
                                            [2] => biblioteca mista
                                            [3] => Agenda 2030
                                            [4] => Objetivo 4 – Educação de Qualidade
                                            [5] => school library
                                            [6] => university library
                                            [7] => mixed library
                                            [8] => Agenda 2030
                                            [9] => Objective 4 – Quality Education
                                        )

                                    [description] => Array
                                        (
                                            [0] => Understanding new concepts is a challenge. Based on this principle, the objective of this paper is to present the concept of “school library” and “university library”, and the result of the combination of these two typologies, which makes them a mixed library. In addition, it shows as themixed library can assist in the implementation of the 2030 Agenda, established by the United Nations, especially regarding the Objective 4 – Quality Education. Therefore, there are numerous actions which integrate the different audiences that can be carried out to take advantage of thecollective space of the library and help in achieving the goal of sustainable development.
                                            [1] => Entender novos conceitos é um desafio. Nesse ponto, o objetivo deste trabalho é apresentar o conceito de biblioteca escola e biblioteca universitária e o resultado da junção dessas duas tipologias, que as torna uma biblioteca mista. Além disso, revela como a biblioteca mista pode auxiliar na implementação da Agenda 2030, estabelecida pela Organização das Nações Unidas, em especialno que diz respeito ao Objetivo 4 – Educação de Qualidade. Dessa forma, existem inúmeras ações de integração dos diferentes públicos que podem ser executadas para aproveitar o espaço coletivo da biblioteca e ajudar no alcance da meta dodesenvolvimento sustentável.
                                        )

                                    [publisher] => Senac Departamento Nacional
                                    [date] => 2023-03-20
                                    [type] => Array
                                        (
                                            [0] => info:eu-repo/semantics/article
                                            [1] => info:eu-repo/semantics/publishedVersion
                                            [2] => Artigo avaliado pelos Pares
                                        )

                                    [format] => application/pdf
                                    [identifier] => https://www.senacdoc.senac.br/doc/article/view/108
                                    [source] => Array
                                        (
                                            [0] => Senac.DOC: revista de informação e conhecimento; Vol. 7 No. 1 (2022); 88-96
                                            [1] => Senac.DOC: revista de informação e conhecimento; Vol. 7 Núm. 1 (2022); 88-96
                                            [2] => Senac.DOC: revista de informação e conhecimento; v. 7 n. 1 (2022); 88-96
                                            [3] => 2527-1407
                                            [4] => 2357-8866
                                        )

                                    [language] => por
                                    [relation] => https://www.senacdoc.senac.br/doc/article/view/108/81
                                    [rights] => Array
                                        (
                                            [0] => Copyright (c) 2023 Senac.DOC: revista de informação e conhecimento
                                            [1] => https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0
                                        )

                                )

                        )

                )

        )

)