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                                            [0] => Studies the creation of a reading room in a washing – car named LAVÇAR, with the objective to
provide the customers a leisure space, while they await the attendance. The investigation had as methodological approach a quantitative analysis, using as an instrument of data collection a questionnaire applied to those customers that weekly use the LAV’CAR services. The results demonstrate the acceptance and the customers’ satisfaction with relation to the reading room implantation.
                                            [1] => Estudo para a criação de uma sala de leitura no lava-jato LAV’CAR, com o objetivo de proporcionar aos clientes um espaço de lazer, enquanto aguarda o atendimento. A investigação teve como abordagem metodológica à análise quantitativa, utilizando o questionário, como instrumento de coleta de dados e aplicados aos clientes que utilizam os serviços do LAV’CAR semanalmente. Os resultados demonstram a aceitação e satisfação dos clientes quanto à implantação da sala de leitura.
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                                            [0] => Biblionline; v.1, n.1, jan./jun. 2005.
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                                    [rights] => Copyright (c) 2017 Maria José Dantas Hardman, Maria Elizabeth Baltar Carneiro de Albuquerque
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