Array
(
    [0] => stdClass Object
        (
            [journal] => stdClass Object
                (
                    [id_jnl] => 15
                )

        )

    [1] => stdClass Object
        (
            [section] => stdClass Object
                (
                    [section] => 778
                )

        )

    [2] => stdClass Object
        (
            [title] => Array
                (
                    [0] => Information literacy in core behaviors and values to the information management in organizations@en
                    [1] => Competência informacional em comportamentos e valores fundamentais à gestão da informação nas organizações@pt
                )

        )

    [3] => stdClass Object
        (
            [abstract] => Array
                (
                    [0] => This paper presents the results of a survey in which it seeks to understand the appreciation and adoption, by managers in the educational sector, of behavior and values that promote information literacy in organizations. In a world where organizations of all sectors of economy are in constant contact with cultures from various regions of the planet, defining and developing core informational behaviors and values may be the key to make decisions that lead organizations to achieve their established objectives. Thus, this study sought to identify what are the informational behaviors and values that promote the Informational Competence in workplaces prevailing among the coordinators from private, non-profit Higher Education Institutions, in Brazil. To conduct the study, one hundred and fifty-nine Graduate Program Coordinators from eleven educational institutions, located in five Brazilian regions, were invited to answer an online questionnaire. Forty-six Graduate Program Coordinators participated in the survey. The results showed that some of the skills, considered essential to obtain a high standard performance, require greater attention by the organizations’ managers.@en
                    [1] => O presente trabalho apresenta o resultado de uma pesquisa na qual se busca entender a valorização e adoção, por gestores na área educacional, de comportamentos e valores que promovam a Competência Informacional nas organizações. Em um mundo onde organizações de todos os setores da economia estão em contato permanente com culturas das mais diversas regiões do planeta, definir e desenvolver comportamentos e valores informacionais fundamentais pode ser a chave para se tomar decisões que levem as organizações a alcançarem seus objetivos estabelecidos. Desta forma, este trabalho buscou identificar quais são os comportamentos e valores informacionais promotores de Competência Informacional em ambientes de trabalho que prevalecem entre os coordenadores das Instituições de Ensino Superior privadas, sem fins lucrativos, no Brasil. Para realizar o estudo, cento e cinquenta e nove coordenadores de cursos de 11 instituições de ensino, localizadas nas cinco regiões do Brasil, foram convidados a responder a um questionário on-line. Quarenta e seis coordenadores participaram da pesquisa. Os resultados demonstraram que algumas das capacidades, consideradas fundamentais à obtenção de um desempenho de alto padrão, necessitam de uma maior atenção por parte dos gestores das organizações.@pt
                )

        )

    [4] => stdClass Object
        (
            [author] => Array
                (
                    [0] => Joubert Roberto Ferreira Fidelis
                    [1] => Ricardo Rodrigues Barbosa
                )

        )

    [5] => stdClass Object
        (
            [subject] => Array
                (
                    [0] => Competência informacional@pt
                    [1] => Comportamentos e valores informacionais@pt
                    [2] => Gestão organizacional@pt
                    [3] => Information literacy@en
                    [4] => Informational behaviors and values@en
                    [5] => Organizational management@en
                )

        )

    [6] => stdClass Object
        (
            [source] => stdClass Object
                (
                    [vol] => 7
                    [nr] => 1
                    [year] => 2014
                    [theme] => 
                )

        )

    [7] => stdClass Object
        (
            [datePub] => Array
                (
                    [0] => 2014-01-02
                )

        )

    [8] => stdClass Object
        (
            [DOI] => Array
                (
                )

        )

    [9] => stdClass Object
        (
            [http] => Array
                (
                    [0] => stdClass Object
                        (
                            [type] => HTTP
                            [value] => Array
                                (
                                    [0] => https://revistas.ancib.org/index.php/tpbci/article/view/327
                                )

                        )

                    [1] => stdClass Object
                        (
                            [type] => HTTP
                            [value] => Array
                                (
                                    [0] => https://revistas.ancib.org/index.php/tpbci/article/view/327/327
                                )

                        )

                )

        )

    [10] => stdClass Object
        (
            [language] => Array
                (
                    [0] => pt
                )

        )

    [11] => stdClass Object
        (
            [license] => Array
                (
                    [0] => stdClass Object
                        (
                            [@xml:lang] => pt-BR
                            [#text] => Copyright (c) 2014 Joubert Roberto Ferreira Fidelis, Ricardo Rodrigues Barbosa
                        )

                )

        )

)