Array
(
    [0] => stdClass Object
        (
            [journal] => stdClass Object
                (
                    [id_jnl] => 24
                )

        )

    [1] => stdClass Object
        (
            [section] => stdClass Object
                (
                    [section] => 709
                )

        )

    [2] => stdClass Object
        (
            [title] => Array
                (
                    [0] => Literary Vlogs: encouraging reading through digital social media youtube@en
                    [1] => Vlogs literarios: el incentivo a la lectura por medio de los medios sociales digitales youtube@es
                    [2] => Vlogs literários: O incentivo à leitura por meio da mídia social digital YouTube@pt
                )

        )

    [3] => stdClass Object
        (
            [abstract] => Array
                (
                    [0] => Introduction: The increasing use of social networks by society and especially by students in all school levels is an indicator that deserves attention in librarianship.  Objective: Thus, this study aims at characterizing literature vloggers in Youtube environment analyzing literature vlogs content and the relevant comments to literature universe on videos hosted in this platform.  Methodology: Having the netnography and the content analysis as analysis methods, the objects were analyzed in literature vlogs in a way that can be used by librarians for developing the reading habit.  Results: As a result, we have verified that there is a potential in literature vlogs use as a promotion instrument for reading in school library.  Conclusions: The literature vloggers or booktubers have an influence on the internet users who watch their videos.@en
                    [1] => Introducción: El creciente uso de las redes sociales por la sociedad y en especial por estudiantes de todos los niveles escolares es un indicador que merece la atención de la biblioteconomía.  Objetivo: Este estudio pretende caracterizar vloggers literarios en el YouTube analizando el contenido de vlogs literarios y los comentarios pertinentes al universo literario en los videos alojados en la plataforma.  Resultados: El método de análisis de esta investigación es la netnografía y el análisis de contenido. El objetivo fue analizar de qué forma los vlogs literarios pueden ser utilizados por bibliotecarios para el desarrollo del hábito de lectura.  Conclusiones: Verificamos que hay una potencialidad en el uso de eses vlogs como instrumento de fomento a la lectura en la biblioteca escolar. Concluimos que los vloggers literarios o booktubers ejercen una influencia sobre los internautas que visualizan el vídeo.@es
                    [2] => Introdução: O crescente uso das redes sociais pela sociedade e em especial por estudantes de todos os níveis escolares e um indicador que merece a atenção da biblioteconomia. Objetivo: Caracterizar vlogueiros literários no ambiente YouTube analisando o conteúdo de vlogs literários e os comentários pertinentes ao universo literário nos vídeos hospedados na plataforma. Metodologia: Análise da netnografia e do conteúdo dos vlogs, a partir de como vlogs literários podem ser utilizados por bibliotecários para o desenvolvimento do habito de leitura.  Resultados: Verificou-se que há uma potencialidade no uso dos vlogs literários como instrumento de fomento á leitura na biblioteca escolar. Conclusão: Os vlogueiros literários ou booktubers exercem uma influência sobre os internautas que visualizam o vídeo.@pt
                )

        )

    [4] => stdClass Object
        (
            [author] => Array
                (
                    [0] => Gleice Pereira
                    [1] => Rachel Cristina Mello Guimarães
                    [2] => Gilcelene Pereira do Santo
                )

        )

    [5] => stdClass Object
        (
            [subject] => Array
                (
                    [0] => Literature vlog@en
                    [1] => Youtube@en
                    [2] => School library@en
                    [3] => Reading@en
                    [4] => Booktubers/vloggers@en
                    [5] => Vlogs literário@es
                    [6] => Youtube@es
                    [7] => Biblioteca escolar@es
                    [8] => Lectura@es
                    [9] => Booktubers / vlogueiro@es
                    [10] => Vlogs literário@pt
                    [11] => Youtube@pt
                    [12] => Biblioteca escolar@pt
                    [13] => Leitura@pt
                    [14] => Booktubers/vlogueiro@pt
                )

        )

    [6] => stdClass Object
        (
            [source] => stdClass Object
                (
                    [vol] => 6
                    [nr] => 2
                    [year] => 2017
                    [theme] => 
                )

        )

    [7] => stdClass Object
        (
            [datePub] => Array
                (
                    [0] => 2017-12-15
                )

        )

    [8] => stdClass Object
        (
            [DOI] => Array
                (
                    [0] => stdClass Object
                        (
                            [type] => DOI
                            [value] => Array
                                (
                                    [0] => 10.5433/2317-4390.2017v6n2p77
                                )

                        )

                )

        )

    [9] => stdClass Object
        (
            [http] => Array
                (
                    [0] => stdClass Object
                        (
                            [type] => HTTP
                            [value] => Array
                                (
                                    [0] => https://ojs.uel.br/revistas/uel/index.php/infoprof/article/view/33109
                                )

                        )

                    [1] => stdClass Object
                        (
                            [type] => HTTP
                            [value] => Array
                                (
                                    [0] => https://ojs.uel.br/revistas/uel/index.php/infoprof/article/view/33109/23616
                                )

                        )

                )

        )

    [10] => stdClass Object
        (
            [language] => Array
                (
                    [0] => pt
                )

        )

    [11] => stdClass Object
        (
            [license] => Array
                (
                    [0] => Copr
                    [1] => http://creativecommons.org/licenses/by/4.0
                )

        )

)