Array
(
    [0] => stdClass Object
        (
            [journal] => stdClass Object
                (
                    [id_jnl] => 28
                )

        )

    [1] => stdClass Object
        (
            [section] => stdClass Object
                (
                    [section] => 670
                )

        )

    [2] => stdClass Object
        (
            [title] => Array
                (
                    [0] => Municipal Elections 2020:: Electoral Communication and Voting Decision During the Covid-19 Pandemic@en
                    [1] => Elecciones Municipales 2020: : Comunicación Electoral y Decision de Voto Durante la Pandemia del Covid-19@es
                    [2] => Eleições municipais 2020: comunicação eleitoral e decisão do voto durante a pandemia da Covid-19@pt
                )

        )

    [3] => stdClass Object
        (
            [abstract] => Array
                (
                    [0] => This article aims to identify the actions of electoral communication of candidates for mayor that most influenced voters in the decision to vote in the 2020 elections, considering the scenario of the covid-19 pandemic. This is a survey-type research through an online self-administered questionnaire, carried out between March and May 2021. The results indicate that the digital environment, in particular, social networks, were central to the electoral communication strategy, either by the candidates or by the voters, who also used this medium to seek information about the candidates. The results also confirm that different factors of a rational and emotional nature influence the decision to vote and that the pandemic of the new coronavirus impacted the elections, as the personal contact between candidate and voter was limited. There was also a perception of an increase in voters´ responsibility in choosing candidates and a favoring of candidates already known and present in political and communication environments.@en
                    [1] => Este artículo tiene como objetivo identificar las acciones de comunicación electoral de los candidatos a alcalde que más influyeron en los votantes en la decisión de votar en las elecciones de 2020, considerando el escenario de la pandemia del covid-19. Se trata de una investigación tipo encuesta a través de un cuestionario autoadministrado en línea, realizada entre marzo y mayo de 2021. Los resultados indican que el entorno digital, en particular, las redes sociales, fueron centrales en la estrategia de comunicación electoral, ya sea por parte de los candidatos o por los votantes, quienes también utilizaron este medio para buscar información sobre los candidatos. Los resultados también confirman que diferentes factores de carácter racional y emocional influyen en la decisión de votar y que la pandemia del nuevo coronavirus impactó en las elecciones, pues se limitó el contacto personal entre candidato y votante. También se percibió un aumento de la responsabilidad de los votantes en la elección de candidatos y un favorecimiento de candidatos ya conocidos y presentes en los ambientes políticos y de comunicación.@es
                    [2] => Este artigo tem como objetivo identificar as ações da comunicação eleitoral dos candidatos a prefeito(a) que mais influenciaram os eleitores na decisão do voto nas eleições 2020, considerando o cenário de pandemia de covid-19. Trata-se de uma pesquisa de tipo survey por meio de questionário autoadministrado on-line, realizada entre os meses de março e maio de 2021. Os resultados apontam que o meio digital, em especial, as redes sociais, foram centrais na estratégia de comunicação eleitoral, seja pelos candidatos seja pelos eleitores, que também utilizaram esse meio para buscar informações sobre os candidatos. Os resultados ainda confirmam que fatores distintos de ordem racional e emocional influenciam na decisão do voto e que a pandemia do novo coronavírus impactou as eleições, pois o contato pessoal entre candidato e eleitor ficou limitado. Constatou-se ainda a percepção de um aumento na responsabilidade dos eleitores na escolha dos candidatos e de um favorecimento de candidatos já conhecidos e presentes nos ambientes políticos e comunicacionais.@pt
                )

        )

    [4] => stdClass Object
        (
            [author] => Array
                (
                    [0] => Stéphane Figueiredo Ferreira
                    [1] => Ruth de Cássia dos Reis
                )

        )

    [5] => stdClass Object
        (
            [subject] => Array
                (
                    [0] => Social networks@en
                    [1] => Pandemic@en
                    [2] => Election advertising on the internet@en
                    [3] => Election campaign@en
                    [4] => Vote@en
                    [5] => Redes sociales@es
                    [6] => Pandemia@es
                    [7] => Publicidad electoral en interne@es
                    [8] => Campaña electoral@es
                    [9] => Votar@es
                    [10] => Redes sociais@pt
                    [11] => Pandemia@pt
                    [12] => Propaganda eleitoral na internet@pt
                    [13] => Campanha eleitoral@pt
                    [14] => Voto@pt
                )

        )

    [6] => stdClass Object
        (
            [source] => stdClass Object
                (
                    [vol] => 25
                    [nr] => 
                    [year] => 2022
                    [theme] => 
                )

        )

    [7] => stdClass Object
        (
            [datePub] => Array
                (
                    [0] => 2022-10-11
                )

        )

    [8] => stdClass Object
        (
            [DOI] => Array
                (
                    [0] => stdClass Object
                        (
                            [type] => DOI
                            [value] => Array
                                (
                                    [0] => 10.5216/ci.v25.72323
                                )

                        )

                )

        )

    [9] => stdClass Object
        (
            [http] => Array
                (
                    [0] => stdClass Object
                        (
                            [type] => HTTP
                            [value] => Array
                                (
                                    [0] => https://revistas.ufg.br/ci/article/view/72323
                                )

                        )

                    [1] => stdClass Object
                        (
                            [type] => HTTP
                            [value] => Array
                                (
                                    [0] => https://revistas.ufg.br/ci/article/view/72323/38823
                                )

                        )

                )

        )

    [10] => stdClass Object
        (
            [language] => Array
                (
                    [0] => pt
                )

        )

    [11] => stdClass Object
        (
            [license] => Array
                (
                    [0] => stdClass Object
                        (
                            [@xml:lang] => pt-BR
                            [#text] => Copyright (c) 2022 Comunicação & Informação
                        )

                )

        )

)