Array
(
    [0] => stdClass Object
        (
            [journal] => stdClass Object
                (
                    [id_jnl] => 28
                )

        )

    [1] => stdClass Object
        (
            [section] => stdClass Object
                (
                    [section] => 670
                )

        )

    [2] => stdClass Object
        (
            [title] => Array
                (
                    [0] => Between need and sociability: :  changes in consumer relations in the Covid19 pandemic@en
                    [1] => Entre la necesidad y la sociabilidad:  : transformaciones en las relaciones de consume en la pandemia Covid19@es
                    [2] => Entre a necessidade e a sociabilidade: : transformações nas relações de consumo na pandemia Covid19@pt
                )

        )

    [3] => stdClass Object
        (
            [abstract] => Array
                (
                    [0] => Here we discuss the consumption relationships in the scenario of social isolation in response to the Covid-19 pandemic.  We interviewed small sellers about the forms of dissemination and communication used during the isolation. On the consumer side, we carried out a survey, which reached 358 respondents, to investigate changes in consumption practices, including contact with dealers, choices and payment options. The results pointed to a revaluation of local commerce, the return to sociability based on social interaction, marked by sharing meanings, based on consumption articulated in “relation to specific ways of living” (SLATER, 2002, p. 90).@en
                    [1] => Hablamos de las relaciones del consume después de la adopción del aislamiento social debido a la pandemia de Covid-19. Entrevistamos a pequeños comerciantes sobre las formas de divulgación y comunicación utilizadas durante el aislamiento. Con los consumidores, realizamos una encuesta, que llegó a 358 encuestados, para investigar cambios en las prácticas de consumo, contacto con comerciantes, opciones y medios de pago. Los resultados apuntaron a una revalorización del comercio local, el retorno a la sociabilidad basada en la interacción social marcada por el intercambio de significados, a partir del consume articulado en “en relación a formas de vida específicas” (SLATER, 2002, p. 131).@es
                    [2] => Discutimos as relações de consumo após a adoção do isolamento social devido à pandemia por Covid-19. Entrevistamos pequenos comerciantes sobre as formas de divulgação e comunicação utilizadas durante o isolamento. Junto ao consumidor, realizamos uma survey, que alcançou 358 respondentes, para investigar as mudanças nas práticas de consumo, no contato com os comerciantes, as escolhas e os meios de pagamento. Os resultados apontaram para uma revalorização do comércio local, o retorno a uma sociabilidade baseada na interação social marcada pelo compartilhamento de significados, com base em um consumo articulado em “relação a modos de vida específicos” (SLATER, 2002, p. 131).@pt
                )

        )

    [4] => stdClass Object
        (
            [author] => Array
                (
                    [0] => Marcia Perencin Tondato
                    [1] => Dayse Maciel Araujo
                )

        )

    [5] => stdClass Object
        (
            [subject] => Array
                (
                    [0] => Communication@en
                    [1] => Consumption@en
                    [2] => Sociability@en
                    [3] => Comunicación@es
                    [4] => Consume@es
                    [5] => Sociabilidad@es
                    [6] => Comunicação@pt
                    [7] => Consumo@pt
                    [8] => Sociabilidade@pt
                )

        )

    [6] => stdClass Object
        (
            [source] => stdClass Object
                (
                    [vol] => 24
                    [nr] => 
                    [year] => 2021
                    [theme] => 
                )

        )

    [7] => stdClass Object
        (
            [datePub] => Array
                (
                    [0] => 2021-12-30
                )

        )

    [8] => stdClass Object
        (
            [DOI] => Array
                (
                    [0] => stdClass Object
                        (
                            [type] => DOI
                            [value] => Array
                                (
                                    [0] => 10.5216/ci.v24.69073
                                )

                        )

                )

        )

    [9] => stdClass Object
        (
            [http] => Array
                (
                    [0] => stdClass Object
                        (
                            [type] => HTTP
                            [value] => Array
                                (
                                    [0] => https://revistas.ufg.br/ci/article/view/69073
                                )

                        )

                    [1] => stdClass Object
                        (
                            [type] => HTTP
                            [value] => Array
                                (
                                    [0] => https://revistas.ufg.br/ci/article/view/69073/37888
                                )

                        )

                )

        )

    [10] => stdClass Object
        (
            [language] => Array
                (
                    [0] => pt
                )

        )

    [11] => stdClass Object
        (
            [license] => Array
                (
                    [0] => stdClass Object
                        (
                            [@xml:lang] => pt-BR
                            [#text] => Copyright (c) 2022 Comunicação & Informação
                        )

                )

        )

)