Array
(
    [0] => stdClass Object
        (
            [journal] => stdClass Object
                (
                    [id_jnl] => 28
                )

        )

    [1] => stdClass Object
        (
            [section] => stdClass Object
                (
                    [section] => 670
                )

        )

    [2] => stdClass Object
        (
            [title] => Array
                (
                    [0] => Game of fandoms::  Social TV and affection in social media@en
                    [1] => Game of fandoms::  Social TV y afectividad en las redes sociales@es
                    [2] => Game of fandoms: :  Social TV e afetividade nas mídias sociais@pt
                )

        )

    [3] => stdClass Object
        (
            [abstract] => Array
                (
                    [0] => The behavior, and the etymology, involving fanaticism is perceived in many cultures and in the most distant times. Still, it was through cyberculture that the practices of fandoms were expanded and extended to social media. This context, applied to television series, led to the emergence of Social TV, which has an exponent in Game of Thrones. Thus, for a better understanding of the concepts, this article proposes a content analysis (BARDIN, 2009) based on the affection, using tweets and comments made on Facebook, in 2015, during the show´s fifth season in Brazil and in Portugal. In this investigation it was noticed, through the percentages of 7.72% in brazilian soil and 12.23% in portuguese soil, that the fan condition arises as an extension of theirself, with the object of admiration being an integral part of the self. In addition, affectivity can be found in the motivation behind Social TV and in building ties between Game of Thrones fans.@en
                    [1] => El comportamiento y la etimología, que implica fanatismo, se percibe en muchas culturas y en los tiempos más lejanos y lejanos. Aún así, fue a través de la cibercultura que las prácticas de los fandoms se expandieron y extendieron a las redes sociales en Internet. Este contexto, aplicado a las series de televisión, condujo a la aparición de Social TV, que tiene un exponente en Game of Thrones. Por lo tanto, para una mejor comprensión de los conceptos, este artículo propone un análisis de contenido (BARDIN, 2009), basado en el afecto, los tweets y los comentarios realizados en Facebook en 2015 durante la quinta temporada del programa en Brasil y en Portugal En esta investigación se notó, a través de los porcentajes del 7.72% en suelo brasileño y del 12.23% en suelo portugués, que la condición del ventilador surge como una extensión de uno mismo, con el objeto de admiración como parte integral del yo. Además, la afectividad se puede encontrar en la motivación detrás de la televisión social y en la creación de vínculos entre los fanáticos de Game of Thrones.@es
                    [2] => O comportamento, e a etimologia, envolvendo o fanatismo é percebido em muitas culturas e nas mais diversas, e longínquas, épocas. Ainda assim, foi pela cibercultura que as práticas dos fandoms foram ampliadas, sendo estendidas para as redes sociais na internet. Este contexto, aplicado aos seriados televisivos, proporcionou o surgimento da Social TV, que tem em Game of Thrones um expoente. Desta forma, para uma maior compreensão dos conceitos, este artigo propõe uma análise de conteúdo (BARDIN, 2009), a partir da afetividade, dos tweets e dos comentários realizados no Facebook em 2015 durante a exibição da quinta temporada do seriado em Brasil e em Portugal. Nesta investigação percebeu-se, através das porcentagens de 7.72%, em solo brasileiro e 12.23% em solo português, que a condição de fã surge como extensão de si, com o objeto de admiração sendo parte integral do eu. Ademais, a afetividade pode ser encontrada na motivação por trás da Social TV e na construção de laços entre fãs de Game of Thrones.@pt
                )

        )

    [4] => stdClass Object
        (
            [author] => Array
                (
                    [0] => Mateus Vilela
                )

        )

    [5] => stdClass Object
        (
            [subject] => Array
                (
                )

        )

    [6] => stdClass Object
        (
            [source] => stdClass Object
                (
                    [vol] => 24
                    [nr] => 
                    [year] => 2021
                    [theme] => 
                )

        )

    [7] => stdClass Object
        (
            [datePub] => Array
                (
                    [0] => 2021-08-10
                )

        )

    [8] => stdClass Object
        (
            [DOI] => Array
                (
                    [0] => stdClass Object
                        (
                            [type] => DOI
                            [value] => Array
                                (
                                    [0] => 10.5216/ci.v24.62548
                                )

                        )

                )

        )

    [9] => stdClass Object
        (
            [http] => Array
                (
                    [0] => stdClass Object
                        (
                            [type] => HTTP
                            [value] => Array
                                (
                                    [0] => https://revistas.ufg.br/ci/article/view/62548
                                )

                        )

                    [1] => stdClass Object
                        (
                            [type] => HTTP
                            [value] => Array
                                (
                                    [0] => https://revistas.ufg.br/ci/article/view/62548/37030
                                )

                        )

                )

        )

    [10] => stdClass Object
        (
            [language] => Array
                (
                    [0] => pt
                )

        )

    [11] => stdClass Object
        (
            [license] => Array
                (
                    [0] => stdClass Object
                        (
                            [@xml:lang] => pt-BR
                            [#text] => Copyright (c) 2021 Comunicação & Informação
                        )

                )

        )

)