Array
(
    [responseDate] => 2023-12-26T04:08:52Z
    [request] => https://revistas.ufg.br/ci/oai
    [GetRecord] => SimpleXMLElement Object
        (
            [record] => SimpleXMLElement Object
                (
                    [header] => SimpleXMLElement Object
                        (
                            [identifier] => oai:ojs.revistas.ufg.br:article/25243
                            [datestamp] => 2016-01-26T17:13:50Z
                            [setSpec] => Array
                                (
                                    [0] => ci:ART
                                    [1] => driver
                                )

                        )

                    [metadata] => SimpleXMLElement Object
                        (
                            [dc] => SimpleXMLElement Object
                                (
                                    [title] => Array
                                        (
                                            [0] => The challenge of scientific prodution in the neoliberal era: the  subaltern culture and communication
                                            [1] => Los desafíos de la producción científica en el neoliberalismo: las culturas y la comunicación subalterna
                                            [2] => Os desafios da produção científica no neoliberalismo: as culturas e a comunicação subalternas
                                        )

                                    [creator] => Ferreira, Maria Nazareth
                                    [subject] => Array
                                        (
                                            [0] => Neoliberalism. communication.hegemony.
                                            [1] => Neoliberalismo. Comunicação. Hegemonia.
                                        )

                                    [description] => Array
                                        (
                                            [0] => Researches on communication and culture should consider the concepts of popular culture, reproduction and dayly life in order to refine and explasd the traditional reception "theories".
                                            [1] => As pesquisas sobre cultura e comunicação populares devem apoiar-se, também, nos conceitos do cotidiano, de reprodução e de hegemonia com vistas a ultrapassar e reformular as teorias de recepção.
                                        )

                                    [publisher] => Universidade Federal de Goiás
                                    [date] => 2013-07-02
                                    [type] => Array
                                        (
                                            [0] => info:eu-repo/semantics/article
                                            [1] => info:eu-repo/semantics/publishedVersion
                                        )

                                    [format] => application/pdf
                                    [identifier] => Array
                                        (
                                            [0] => https://revistas.ufg.br/ci/article/view/25243
                                            [1] => 10.5216/c&i.v9i2.25243
                                        )

                                    [source] => Array
                                        (
                                            [0] => Comunicação & Informação; v. 9 n. 2 (2006); 144-155
                                            [1] => 2317-675X
                                            [2] => 1415-5842
                                            [3] => 10.5216/c&i.v9i2
                                        )

                                    [language] => por
                                    [relation] => https://revistas.ufg.br/ci/article/view/25243/14602
                                )

                        )

                )

        )

)