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                                            [0] => Firstly, the aesthetic definitions of Lévi-Strauss in the analysis of the artistic object; on the other hand, cultural post-modernity changing the contemporary art. Nowadays, the "aesthetic advertising" having a new vision about the seventh art image. Based on the movie City of God as analysis center, this study searches to reflect about this new reality of the image that has being established in the cinema after-modern. Its conception and performance in the cinematographic language and the reactions that it has caused. The article will work about the conception of the post-modern cinema reflecting the contemporary man. The affinity of this man according to the movie (at the moment of creation and reception).
                                            [1] =>  De um lado, as definições estéticas de Lévi-Strauss na análise do objeto artístico; do outro, a pós-modernidade cultural mudando a arte contemporânea. Nos dias atuais, a chamada estética publicitária lançando de um novo olhar sobre a imagem da sétima arte. Tendo o filme Cidade de Deus como centro de análise, este estudo busca refletir sobre essa nova realidade imagética que se instaura no cinema pós-moderno; sua concepção e atuação na linguagem cinematográfica e as reações que tem causado. O artigo irá trabalhar a concepção do cinema pós-moder-no, refletindo o homem contemporâneo. A sua afinidade em relação ao filme (tanto no momento de criação como de recepção).  
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