Array
(
    [0] => stdClass Object
        (
            [journal] => stdClass Object
                (
                    [id_jnl] => 59
                )

        )

    [1] => stdClass Object
        (
            [section] => stdClass Object
                (
                    [section] => 475
                )

        )

    [2] => stdClass Object
        (
            [title] => Array
                (
                    [0] => APRENDIZAGEM ORGANIZACIONAL EM REDES SOCIAIS: UM ESTUDO CIENTOMÉTRICO@pt
                )

        )

    [3] => stdClass Object
        (
            [abstract] => Array
                (
                    [0] => This research presents a scientometric analysis of the scientific production about Organizational Learning in Social Networks. Scientometrics studies the progress of science through quantitative methods and analysis, providing the measurement of the scientific production of institutions, researchers and themes inserted in the scientific universe. The problem that guides this research is based on the following questions: what is the geographical origin and the volume of articles published in the last five years on the theme organizational learning in social networks at national and international level? From this questioning we delimited the following objective to analyze the scientific production on the theme Organizational Learning in Social Networks from 2014 to 2018. The search was carried out in the Scopus database using the following descriptors: “aprendizagem organizacional” AND “redes sociais” and “organizational learning ”AND “social networks ". After using filters, 46 articles were retrieved and analyzed, having as authorship and co-authoring researchers with 30 more nationalities and institutions. . Authors and authors co-authored researchers from over 30 nationalities and institutions. The production related to the theme is growing, since in 2018 there was an increase, making up 48% of all production of the analyzed period. There was an increase, making up 48% of all production in the period analyzed. For the vast majority both institutions and authors produced collaboratively, making explicit the existence of co-authoring networks, from which there is interaction and sharing of knowledge and information between actors and Institutions.@en
                    [1] => Apresenta uma análise cientométrica da produção científica sobre Aprendizagem Organizacional em Redes Sociais. A cientometria estuda a progressão da ciência através de métodos e análises quantitativas, proporcionando a mensuração da produção científica de instituições, pesquisadores e temáticas que estão inseridos no universo científico. A problemática que norteia esta pesquisa é pautada nos seguintes questionamentos: qual a origem geográfica e o volume de artigos publicado nos últimos cinco anos sobre a temática aprendizagem organizacional em redes sociais em nível nacional e internacional? A partir desse questionamento delimitamos o seguinte objetivo: analisar a produção científica sobre a temática Aprendizagem Organizacional em Redes Sociais no período 2014 a 2018. A busca foi realizada na base de dados Scopus utilizando os seguintes descritores: “aprendizagem organizacional” AND “redes sociais” e “organizational learning” AND “social networks ". Após a utilização de filtros foram recuperados e analisados 46 artigos, tendo como autoria e coautoria pesquisadores com mais 30 nacionalidades e instituições. A produção referente à temática está em crescimento, visto que no ano de 2018 houve um incremento, perfazendo 48% de toda a produção do período analisado. Em sua grande maioria tanto as instituições quanto os autores produziram colaborativamente, tornando explícita a existência de redes de coautoria, a partir das quais constata-se a interação e o compartilhamento de conhecimento e informações entre os atores e instituições.@pt
                )

        )

    [4] => stdClass Object
        (
            [author] => Array
                (
                    [0] => Marynice de Medeiros Matos Autran
                    [1] => Jordana Kelly Belarmino da Silva
                    [2] => Victória Lopes Felix
                )

        )

    [5] => stdClass Object
        (
            [subject] => Array
                (
                )

        )

    [6] => stdClass Object
        (
            [source] => stdClass Object
                (
                    [vol] => 10
                    [nr] => especial
                    [year] => 2020
                    [theme] => 
                )

        )

    [7] => stdClass Object
        (
            [datePub] => Array
                (
                    [0] => 2020-03-24
                )

        )

    [8] => stdClass Object
        (
            [DOI] => Array
                (
                )

        )

    [9] => stdClass Object
        (
            [http] => Array
                (
                    [0] => stdClass Object
                        (
                            [type] => HTTP
                            [value] => Array
                                (
                                    [0] => https://periodicos.ufpb.br/index.php/pgc/article/view/49608
                                )

                        )

                    [1] => stdClass Object
                        (
                            [type] => HTTP
                            [value] => Array
                                (
                                    [0] => https://periodicos.ufpb.br/index.php/pgc/article/view/49608/29757
                                )

                        )

                )

        )

    [10] => stdClass Object
        (
            [language] => Array
                (
                    [0] => pt
                )

        )

    [11] => stdClass Object
        (
            [license] => Array
                (
                    [0] => stdClass Object
                        (
                            [@xml:lang] => pt-BR
                            [#text] => Copyright (c) 2020 Perspectivas em Gestão & Conhecimento
                        )

                )

        )

)