Array
(
    [responseDate] => 2024-01-20T13:51:46Z
    [request] => https://periodicos.ufs.br/conci/oai
    [GetRecord] => SimpleXMLElement Object
        (
            [record] => SimpleXMLElement Object
                (
                    [header] => SimpleXMLElement Object
                        (
                            [identifier] => oai:ojs.ufs.emnuvens.com.br:article/17599
                            [datestamp] => 2023-07-16T19:54:48Z
                            [setSpec] => Array
                                (
                                    [0] => conci:Editorial
                                    [1] => driver
                                )

                        )

                    [metadata] => SimpleXMLElement Object
                        (
                            [dc] => SimpleXMLElement Object
                                (
                                    [title] => Array
                                        (
                                            [0] => Dossier temático "Productos y servicios de información: reflexiones y experiencias sobre innovación, marketing y medios sociales"
                                            [1] => Thematic dossier "Information Products and Services: reflections and experiences on innovation, marketing and social media "
                                            [2] => Dossier "Produits et services d'information : réflexions et expériences sur l'innovation, le marketing et les médias sociaux".
                                            [3] => Dossiê "Produtos e Serviços Informacionais: reflexões e experiências sobre inovação, marketing e mídias sociais "
                                        )

                                    [creator] => Farias, Gabriela Belmont de
                                    [subject] => Editorial
                                    [description] => Editorial do Dossiê "Produtos e Serviços Informacionais: reflexões e experiências sobre inovação, marketing e mídias sociais " 
                                    [publisher] => Universidade Federal de Sergipe
                                    [date] => 2022-05-01
                                    [type] => Array
                                        (
                                            [0] => info:eu-repo/semantics/article
                                            [1] => info:eu-repo/semantics/publishedVersion
                                        )

                                    [format] => Array
                                        (
                                            [0] => application/pdf
                                            [1] => text/html
                                            [2] => text/xml
                                        )

                                    [identifier] => Array
                                        (
                                            [0] => https://periodicos.ufs.br/conci/article/view/17599
                                            [1] => 10.33467/conci.v5i.17599
                                        )

                                    [source] => Array
                                        (
                                            [0] => ConCI: Convergências em Ciência da Informação; v. 5 (2022): Dossiê "Produtos e Serviços Informacionais: reflexões e experiências sobre inovação, marketing e mídias sociais "; 1-5
                                            [1] => ConCI: Convergências em Ciência da Informação; Vol. 5 (2022): Dossier "Information Products and Services: reflections and experiences on innovation, marketing and social media "; 1-5
                                            [2] => ConCI: Convergências em Ciência da Informação; Vol. 5 (2022): Dossier "Productos y servicios de información: reflexiones y experiencias sobre innovación, marketing y medios sociales"; 1-5
                                            [3] => ConCI: Convergências em Ciência da Informação; Vol. 5 (2022): Dossier "Produits et services d'information : réflexions et expériences sur l'innovation, le marketing et les médias sociaux".; 1-5
                                            [4] => 2595-4768
                                        )

                                    [language] => por
                                    [relation] => Array
                                        (
                                            [0] => https://periodicos.ufs.br/conci/article/view/17599/12712
                                            [1] => https://periodicos.ufs.br/conci/article/view/17599/12713
                                            [2] => https://periodicos.ufs.br/conci/article/view/17599/12714
                                        )

                                    [rights] => Copyright (c) 2022 Gabriela Belmont de Farias
                                )

                        )

                )

        )

)